Sabtu, 26 Mac 2011

1.0 Pengenalan - Hey!

Hallow! Saya ada blog baru udaa, yess!! Boring laa mau manage blog yang inggeris tuh. Bukan apa, takda idea mo buat entri. English saya pun tunggang langgang kan, pelik semacam ja ayat-ayat sana tuh. Nampak rumet buat blog baru (bukan pasal namau kalah) termotivasi la sikit ni mau buat blog baru *wink2. Well, mo cuba juga macam mana "kick" dia kalau buat dalam bahasa Melayu. Dan cuba selit2 kan bahasa ibunda sikit, bahasa Punjabi ka..mau juga buat bahasa baru ni tapi takut pemes pla nanti,hehe. Sapa yang kurang faham, garu ja kepala hotak kamurang yang takda jambol tuh.  

Hmmm, pa lagi yang perlu saya cakap ni hah? Malas mau pikir, tengah malam uda bah ni ging. Mata ngantuk semacam uda ni, sakit pinggang lagi. Alaahai, andang-andang la kalau tua bangka suda..tapi masalahnya, saya belum bebini lagi. balee, bale. ni suma bale. 

Orait lah, saya harap dengan adanya blog ini hidup saya lebih ceria dan sehat sejahtera salam 1 Malaysia. Pa guna kegembiraan if we x share2 kan? Kesian para gadis2 dan jejaka2 di luar sana, ada yang murung, sedang mengalami depresi n tak kurang yang sedang dalam diet ingin menguruskan badan. Saya harap, melalui blog ini saya akan mendapat duit pengalaman baru disamping berkongsi secebis pengalaman yang saya ada sama kamurang lah.

 Ok, sampai sini sajalah sesi perkenalan kita. Ohya, nama saya blum kamurang tau kan. Don't call my name, Alejandro..haha, saja ja tuh. Pinjam lirik lagu makcik Gaga jap. Yaa, tak kenal maka tak cinta kenal lah. Kalau mau kenal tengok tuu haa, ada di bahagian gajet2 tuh. Ok guys, wish ya'all a warm and comfy rest tonite. Hehe, Peace biji kempis brader!  


Hello brader! 


1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...