Ahad, 3 Mac 2013

Kenyang perut senang hati?

Membedal setapau nasi dan sekotak susu kasang dengan jayanya just now. Tuhau pun beampai di meja lantas menambah selera makan. Terasa perut ni sangat berat, agak kekenyangan lah juga. Agak menghairankan, pepatah "Kenyang perut senang hati" tu macam kurang praktikal la pula pada masa ini.
   
Kulit pula semakin hitam, malahan terdapat kawasan yang mulai menggelupas eewww. Ehem, sebenarnya sekali lagi- ya, sekali lagi dan secara officialnya saya telah menjadi punca kekalahan. Terkulai di quarterfinal Tournament bola anjuran PBS di Keningau, main di Padang Bandaran depan Maybank di bawah terik matahari. Ouchy.

  Dalam minggu ni sahaja sa telah dipertanggungjawabkan dalam 3 penalty occasion - 2 bola n 1 hoki punya. Guess what, I failed to captalised two out of three :(
I didn't miss the target but kena both SAVE. kekeke, saja mo kasi senang hati sendiri sambil tutup kemaluan yang besar.

I'm soo sorry, khas untuk para anggota Project Team sebab sa tendang tu bola slow macam taik n sinang ja tu keeper lawan baca. If masuk yang sa tendang tu tadi mungkin kita dapat lebih lagi dari rm300 :) syukurr la ya, bak kata Bro Maso '300 mana dapat d lubang cacing'. Hmm, i must improve. Bikin sedih saja ni klu jadi noob selamanya.

Pray for Sabah. Makin menjadijadi pula ni isu timbak menimbak.

*harapharap sa punya BS1M (Bantuan Senjata 1 Malaysia) lulus. Mo standby ni, in case Keningau pun ada betimbak.


ni sinapang sa ni lambat sikit sampai

my jurulatih menimbak personal

 *ngee, sa bulum buat karaja dari td ni <3 <3 muahhhhh*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...