Jumaat, 8 Julai 2011

Gerko oh Gerko.


Okeh. Nampaknya nama gua wujud dalam senarai namelist budak Gerko Bola. Bagus2..PPISMP dulu gua ada try amik gerko bola tapi dapat Hoki pulak dah. Sepanjang 3 sem tuh gua asyik main kejar-kejar bola hoki.
 Ada la jugak pengalaman..Time Karnival Hoki haritu ada budak smk pukul shin guard gua sampai pecah dua! Nah, bengkak laa tulang kaki gua yang kurang bulu ni.



Haaa, gua dapat jawatan Bendahari kali ni. Boring la pegang duit banyak2, bukan gua bleh guna beli susu kotak pun. 

Bapak kat kampung mintak pinjam duit, sebagai anak yang baik gua ingat nak bagi lebih dari yang beliau mintak..
Bukan apa..bila gua nak kahwen kelak, bleh la Loan dari mak bapak..bijak kan?

Yeah, tugas pertama: Collect duit untuk bayar jersey. 

RM55 sorang maii datang bayar woii!!
(Muka along menyamar ganas)

"Emm abg Azroy..Jersey I nak size XS leh tak? pleaase.."

Hoho, bleh la gua trip jadik boss gangster. Mintak duit sini, mintak duit sana. Gua KAYA!! Korang suma miskin, hina, x guna!! HAHAHA!

Ngee, ada rupa2 gangster tak? If gua jadi gangster..gua kena tukar penampilan gua la jugak. Hmm..Google gambar jap..





*



*



*



*



*



*



Haaa, dah jumpa gambar gangster yang mirip muka gua. Nah, tengoklah.


Hmmm..Sapa berani x byar yuran?

Ni la sidekick gua..

Haaa..sapa yang blom bayar tu memang xdpt lari punya.

Eh, ni anak sapa ni weyh?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...