Selasa, 6 September 2011

School Based Experience: Day 1


Arggh, gua ngantok beb. Time gua type barang ni, jam mahal gua menunjukkan masa 12.56pm dah. That means masa suda time. Marvelous2 (nada Jarjit uping iping).

Kakak KPLI yg tengah praktikum kat SK Meninipir ni kata kami orang datang bawa rezeki. Y? Bcoz arini kami suma dapat duet raya, makan kueh raya dan kek raya hasil masakan kakak2 demonstrasi masakan. Boleh tahan harga frying Pan cap *Belva serba guna kakak demonstrasi tu, harga pasaran rm699 tapi diaorang bagi offer la RM599. 

*Jenama ni gua kurang pasti betul ka x.

Bah, gua and the gang mau cau dulu ni. Guna keta Bapak gua yang warna putih dan cantik. 
>.<

sekadar gambar hiasan
Haha, keta bapak gua kancil laa..


P/s: gua suka skul ni..ada wifi beb :p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...