Isnin, 19 September 2011

What happen in Kudat, stay in Kudat.

The Tip Of Borneo, Kudat, Sabah.
It's kinda exhausting, though. Fighting for our SBE (school based experience) for 1 week, then having a glorious 300km+/- journey up north. But it worth every penny and sweat, Peace bijik kempis!

  Suma kerja, asaimen, MQA, masalah kewangan, masalah keluarga, anak bini terpaksa ditinggalkan untuk sementara. It's time to have some fun, hohoho. Sebenarnya trip ni klas gua dah plan dari last sem lagik, tapi angin sepoi2 dari utara membawa pelbagai halangan dan kesembelitan kesulitan sehingga tarikh trip telah di postpone beberapa kali. 

FYI, gua telah membeli sebingkai sunglasses dari Lelong.com khas untuk trip ni! Isn't that sweet.. muah3

Seramai 16 ekor beruk telah diangkut menggunakan bas Coaster IPGKK dan diketuai oleh tutor, En. Ronald Yusri Batahong (ini bos yaa, bukan beruk). perjalanan ini telah mengambil masa selama..eh, malas gua nak kira. korang kira la sendiri, nahh: mula jalan lebih kurang jam2 petang, so sampai dengan selamatnya ke penginapan RYB Resort & Spa pada hampir2 jam12 malam gitu. Sepanjang perjalanan tuh gua tido, bangun, tido lagi, bangun lagi, tido, bangun lagi, tido..zzzz

Hoho, gua mau minta puji nih. Nah tengok2 lah gambar2 gua and de gang:


Akmal stress digilai ramai jejaka hensom & cute


Pasukan Koboi naik Kuda menggondol acara sukaneka


Guys dalam trip ni. Esplanade Kudat.


defying gravity


Tip of Borneo + 3 beruk in the air


kami copy ni dari sumber2 yang sukar dipercayai


loya gua time shooting pic ni..uuwwekkkk


my bontot


Me & globe 


stay2 payau.guess what kamiorang tengok?


Jeng3..haha

gong besar

Actually banyak pic lagi tapi sperti yang kita lihat, buruk2 semuanya n gua x sanggup share ngan dunia..harrr

Anyway, i had a great time there. Looking forward to travel around my beloved Sabah lagi in the future..Hohoho.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...