Selasa, 5 April 2011

Asaimen lingkup: Konspirasi Dalaman?



Dahhhh, buat asaimen last minit lagi disitu! Muka macam beruk sembelit ja kat depan lappy nih. Suma rasa ada; malas, neves (bleh siap ka x ni?), excited coz kerja tambah kurang, rasa nak berak pun meluap-luap la pulak. Bale, bale. 


Memang muka budak2 IP skang ni muka keja last minute. Pastu keja suma stakat BAS ja. Buat Asal Siap, nah amek ko. Lecturer pun bagi la markah Bagi Asal Selesai kerja dorg baru korang tau. aisehh..Kuman seberang nampak, gajah kat depan mata plak x nampak. 

Tulah pasal, asaimen gua lingkup. Bapok2 lain tengah berlumus tungkus taip itu ini kat asaimen, gua rilex jew update mende ni..ngok3. Gua boring dah menghantam asaimen gua yang ni. What The Hasaimen?


Maka, itulah ceritanya. Actually dah nak siap dah, tapi perasaan malas itu menjenguk sebentar. Hmm..Ya, gua mengaku. kentut tadi tuh kentut gua, minta mahap.


Wah cutenyaa..Macam muka ko!
This Is Spartaaa!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...