Sabtu, 16 April 2011

Pagi sabtu yang berbau.


Hampeh..gua terjaga dari lena pagi nih ngan kepala yang pening hati resah gundah gulana perut nak berak. Nasib bek harini cuti. Huuuaaahhhhh..still menguap2 lagi. Sebenarnya gua blur nak bedal apa kat barang nih. Opss. Mesti korang tertanya2 disebalik tabir cinta tajuk entri gua tuh kan? Jeng3..biarlah rahsia.

"Pehal ni main rahsia2 nih?"
"Aish, buang masa" 
"Eh, main rahsia2 pulaa? ptuiihh!!"
"Bangang"
"Jantan tak tau malu."

Okeh2, sabar peminat, sabaarr..Sorry ekk, gua saja nak main tarik tali ngan korang (hik3, layan dowh syok sendiri nih). Hehe, semalam gua kuar pekan dari petang n sampai bilik dalam jam 10 lebih2 lah. Perut gua penuh giler, sumbat ngan 2 tapau nasik (credits to Jambutu) dah tu masuk g 2 gelas chinese tea ngan segelas milo panas. Kasi GEGARRR!! rasa macam sumo pulak dah, boroi semacam. Teringat ngan 1 grup samdol2 kat fb tuh, "Perut selangkah ke hadapan". hahaks. 

Ehh, tuh baru mukadimah cerita gua. Kita teruskan yerr. Al-kisah sampailah aku ke bilikku yang indah permai ini. Sempat singgah kejap di kerusi panas, menghadap laptop murahku. Suasana yang sunyi dan sejuk semacam@bergetar  biji itu membuatkanku ingin berbaring dan merehatkan tubuh, jiwa dan cinta raga. Sesekali bunyi kentut memecah keheningan malam. Rumetku itu. Sememangnya beliau cakap serupa bikin, kentut yang didakwa tidak berbau itu benar2 tidak mempunyai bau. Syukur..



Ehemm. Aku tertidur ayam sebentar di hadapan laptopku. Perlahan-lahan langkahku diatur menuju katil kesayangan, katil yang setia menemani sesosok tubuh tegap dan muscular setiap malam (Jangan muntah ok). Disitu terdapat satu ciptaan yang indah dan halus mulus gitu..Haish, potongannya potongan gitar..ingin saja ku belai2, memeluk dan memicit2 bahagian tubuhnya..Dipendekkan cerita, aku berbaring di katil empukku sambil bermain gitar dan menyanyi dengan suara katakku. 

"Hei samdol, pa kaitan cerita ngan tajuk entri nih?"
"Aishh, ini boleh mendatangkan marah."
"Bangang."

Astagaa, gua melalut panjang rupanya. Yalah2..Semalam gua direct tido. Malas dah nak bersiram. Haaa..bangun2 pagi nih, berazam nak update blog. Dah takda idea sumbat jak la pasal ketidakmandian gua. Okeh, pasni gua mandi yer kawan2..gua xmau kawan2 putuskan hubungan persahabatan kita semata-mata gua berbau bulum mandi..Hahaks. Pas mandi nanti pula gua direct p jamban, nak melabur untuk masa depan, anak bini, ibubapa, rakan taulan dan sedara mara. Peace Bijik Kempis!!

dogs taking a bath
Haaa, padan muka. 

Awww..S*al punya babi.. 
Haha, gua ucapkan selamat mandi kepada samdol2 yang belum mandi dan akan mandi. Wahh, jam menunjukkan angka 10 pagi dan gua belum mandi lagi. Bye kawan2, gua pergi bersiram dah. Pssssshhhhhh (bunyi shower, hik3). 

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...