Khamis, 14 April 2011

Malam jumaat yang indah.

Yess! Gua berjaya mengharungi pelbagai cabaran, onak duri dan halangan dengan jayanya pada pagi hari ni. Berbekalkan secebis ilmu dan teknik mengingat secara akronim, gua telah membedal kertas TITAS dengan sepenuh jiwa, raga, hati, heart and liverpool (?). Pelbagai tembakan dan leteran yang dilontarkan dari lubuk hati turun ke jari jemari, semestinya akan membuat sang pemeriksa gundah gulana resah di hati. Mintak ampunn ya..

Solan objektif dan subjektif tuh gua main hantam jawab. Betul salah belakang kira, yang penting psiko. Naik stress muka lembu2 yang duduk berdekatan, melihat mata pena yang menari-nari entah tarian apa. Tarian hindustan kot. Untuk solan esei tuh dorg sediakan 4 helai kertas A4. Nahh, siap penuh kertas2 tersebut dengan ink biru pen jenama faber-kastel gua. Padahal markah cuma 10 jew..  



GRWAGHAGHAGRGA!! Nah, semangat 1malaysia.

Aawww, sweettt..muah3



Pagi-pagi besok pula gua ada paper ELP 1 nih, huuaah. Gua blur la mau sumbat benda apa dalam pala hotak gua ni. Agak boring jugak, asyik2 entri pasal exam. Asal kuar entri baru, cakap pasal exam. Haiiihhh. Memang dasar jantan exam orientated btol! Ptuiihhh!

Memandangkan mood gua malam ni agak indah dan berseri-seri gitu, gua selitkan sikit cerita-ceriti tentang masa lalu gua. Sebenarnya, kisah ni baru sahaja berlaku semalam. 


*

*

*

*

Menjelang malam yang sejuk tahap menggigil bijik..jam menunjukkan masa. Ya, masa tuh memang tengah malam la. Gua terjaga dari lena, sah kerja dua menatang bogel kemaluan ditutup boxer sedang menyanyi dan bermain gitar. Si Arnet dan Andre la tuh, rumet gua c sapik pun naik berang dan bingkas bangun ke meja menghadap laptop kesayangannya. Gua pun turut serta bangun. Pastu cek2 akaun gua. Akaun fb ya, gua ni orang miskin. Buang masa cek akaun beng. Sunyi ruangan notification, menambah keboringan yang ada. Tiba-tiba perut memulas, gua heran dan takjub dengan fenomena ini. Gua tertanya-tanya di dalam hati. Siap tanya soalan Titas lagi. Adakah gua ingin berak? Umm..gua rasa malu pula. Biarlah benda ni menjadi rahsia di antara beberapa individu yang terlibat. Nak tahu kesudahan cerita ini? Gua naik atas katil empuk gua dan terus dibuai mimpi yang indah dan basah2. Zzzz. 

Zzzz, nyaman dowh tido..Zzzz..

Haha, saja nak buang masa korang baca cerita haprak gua. Tiba2 mengantuk pula time browsing cari gambar menatang tido ni. Haish. Jeles pla tengok rumet main Angry Bird. Padahal gua dah game barang tuh. Padan muka, sapa suh main rakus sangat? Laa, gua maen bola la. PES jew, tuh pun 2010 punya. Nak edit sorang sbijik muka gua, pastu stats orang gua tuh merahhh gelap suma. Haha!

2 ulasan:

  1. saya tidak mau menipu ni.....bagus ko main balik tu ANGRY biRd...kasi 3 bintang suma tu bintang dia..kasi kuning2 bo.,...hahaha....

    BalasPadam
  2. ko memang menipu, napa napa ko COMELate? nda pun..hahahaha
    bh, in progress..susaaa no boi mo kc 3* suma,bikin stress no kopio..haha

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...