Rabu, 20 April 2011

Dikala hingus masih di hidung.



Haduih, baru sampai dari pekan. Fikiran ku berpusing-pusing. Adakah daku perlu mandi? Arggh, biar saja diriku berdaki.


Oh yaaa. Setelah terlihat rumetku meng-entrikan kisah budak2 klas kami dolu2, terhingin pula gua membuat benda yang sama. Hik3. Nih kes Jeles la ni. Sempat gua mencuri gambar dari entri beliau, hik3. Harap rumet jan marah yee, anggap macam share2 biskut la. *wink2


Nih la antara muka2 yang hangat bak tahi sapi, baru sem pertama kat IPG Kampus Keningau nih. Masa tuh kami samdol2 sekaliannya masih bersemangat, semangat keguruan gitu lah. Masih excited dapat masuk maktab. Miss those moments actually..Naa, nostalgia pulak dah. Booo Hooo.









Tablemate la konon. Yang kat tengah tuh memang muka kaki perempuan la, haha.




Keadaan kelas yang aman damai ceria (Padahal suma malas menyapu, Boo Hooo).



Dua jejaka sedang berak berangan nak makan mana time outing ujung minggu. Kalau gua tak silap, kitaorg mkan kat kedai cina depan servay tuh. Haha. 



Nih la budak klaz gua, c akmal. Dulu2 sem 1 c akmal ni tinggi lampai orangnya. Memang kacak tahap womanizer la. Tapi..sekarang beliau nak jadi rama-rama. "I wana be a butterfly, so freakin ning2!" 



Haaa, nih snap time trip kelas ke Sungai Pamilaan, utara Pakistan. Memang enjoy la time nih. 1st aktiviti luar kelas ngan samdol2 sekaliannya, ternyata kesamdolan kami semuanya rata-rata samdol.



Hohoho, barisan jantan kelas gua. Walaupun pada masa itu terdapat suspek2 heteroseksual, trip tersebut berjalan lancar tanpa seorang pun terbuat onar. Hmm..Apa motif disebalik lagak ngeri@kera gete mereka2 ini?





Harrrrr..tak sangka, ada taman di hati jantan2 ini. Taman Binatang dan Haiwan Terbiar. Gambar nih sebagai tanda mereka kekurangan kasih sayang sebenarnya. 




Eh, gambar kat Pulako. Sekarang tembok tuh dah upgrade dah, siap ngan cat2 lagi. Time ni ktaorang jogging la kunun. Trip2 fit gitu.



Hands Up! Yaaa, sang pencuri coli kedapatan mencuri di bahagian gula2. I missed my tali pinggang, putus2 dah benda tuh. Al-maklumlah, gua tarik kat gerai tepi jalan jew. 




Haha, nih la barang yang gua curik dari rumet gua. Gua masih ingat time nih selesma ayam@H1N1 tuh masih lagi berleluasa dan bermaharajalela dan makan budak. Kantoi suma orang takut mati, siap guna mask 2 lapis g. Gua berbangga bcoz tak mati time tuh, sedangkan dah sampai ratusan orang free2 mati ngan selesma burung. Entah apa lah epidemik yang menanti kita di masa depan. Selesma beruk kot?


Apa2 pun, xkan ada baru jika xda yang lama. Actually banyak g gambar2 yang gua nak share, tapi gua takut nnt muka gua kena super impose kat badan mamat telanjang. Kalau badan sasa, ok. Silap2 muka gua kena tampal kat orang yang boroi, susah jadinya. Ohya, gua dah mandi. Sok ada ujian g, gua xtau nak study apa? Gua baca buku lah. Facebook.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...